ПриватБанк все частіше став потрапляти в скандали через некоректну роботу банкоматів.

ПриватБанк все частіше і частіше став потрапляти в різного роду скандали, які пов'язані з невидачею грошей через банкомати, "з'їданням" грошей терміналами. У другому випадку клієнти кажуть, що термінал гроші забирає, але на рахунку вони не з'являються. Такі відгуки у величезній кількості можна зустріти на порталі minfin. Люди пишуть, що їхні гроші "розчинилися" або при поповненні рахунку, або при знятті готівки. Причому повернути свої кровні після такого інциденту буває непросто.

Так, користувач мережі під ніком vitiktorvtiа розповів про те, що він через термінал ПриватБанку вирішив поповнити свою карту Монобанку. Але замість повідомлення про зарахування коштів йому висвітилося повідомлення про те, що потрібно зателефонувати на гарячу лінію. При тому, що авторизацію через мобільний номер він пройшов. Але додзвонитися до операторів він не зміг, тому що всі вони були зайняті.

У свою чергу ПриватБанк поставив своєю відповіддю клієнта в глухий кут.

Користувачеві відповіли, що він може звернутися в цілодобову підтримку на сайті ПриватБанку. Тоді фахівці банку подадуть заявку на повернення грошей. Однак повернути їх можуть тільки на карту Приватбанку або ж на номер телефону власника цих грошей після того, як він пройде авторизацію. Та й то гроші на телефон повернуть, якщо сума не перевищує 500 гривень.

Таким чином, клієнт Монобанку повинен відкрити карту Приватбанку, щоб повернути свої ж гроші, які пропали з вини збою обладнання державного банку. Але ж це порушення закону. Адже жоден банк України не має права примушувати відкривати рахунок.

Раніше Hyser писав про те, що банківські картки українців стали ретельно перевіряти на" ліві " доходи.

Також писали, що ПриватБанк став блокувати кошти на рахунках.

Нагадаємо, що Монобанк став ліквідувати карти.