ПриватБанк знову ввів нові правила щодо користування картками.

Так, державний банк Приватбанку знову здивував своїх користувачів. Цього разу він вирішив ввести ліміти на кількість переказів з картки на картку. Банк також почав блокувати і затримувати перекази, а також блокувати банківські картки своїх клієнтів. Про це повідомляють вкладники на порталі Мінфіну.

Як заявили в самому банку, що це був вимушений захід, так як уряд зобов'язав банківські установи проводити Фінмоніторинг рахунків українців. Тепер якщо людина здійснює або отримує більше сотні переказів з карти на карту в місяць, тоді до нього можуть бути питання від банку.

Ще одна клієнтка, побачивши, що ліміт на її картах обмежений, звернулася на гарячу лінію і оновила необхідну інформацію, яку вимагали в банку. Банк не розблокував операції. Жінці повідомили, що банк розриває з нею договори за картками без пояснення конкретної причини.

Інший клієнт заявив про те, що він хотів перевести свої ж кошти на інший свій банківський рахунок. Але йому запропонували зателефонувати на гарячу лінію, а ось саму операцію заблокували.

Третьому клієнту довелося банку доводити легальність своїх коштів. Це сталося після того, як по картці клієнта було проведено кілька фінансових операцій. Банк запідозрив недобре і заблокував рахунок українця.

Клієнт заявив, що він обслуговувався в банку 10 років, але тепер змушений закрити всі свої рахунки. На цей відгук у банку відповіли, що не порушують закон, вимагаючи надати документи, які підтверджують походження грошей.

Варто сказати, що Фінмоніторинг коштів став проводити не тільки ПриватБанк, а й інші банки.

Раніше Hyser писав про те, що ПриватБанк знову потрапив у гучний скандал, клієнти не отримують грошей.

Також писали, що ПриватБанк знову ввів обмеження для клієнтів.

Нагадаємо, що популярний банк засмутив українців.