З банкоматами ПриватБанку та інших банків знову виникли проблеми.

Справа в тому, що клієнти банку стали скаржитися на те, що при використанні банкоматів суми з їх карт списуються, але готівку їм або не видають зовсім, або видають не в повному обсязі. У ПриватБанку пообіцяли відшкодувати збитки, але не відразу, пише "Оглядач".


Уточнюється, що доведеться почекати добу, а якщо картку видавав інший банк, то буде потрібно ще більше часу. Але для початку, якщо банкомат з'їв гроші, потрібно звернутися в банк, який видав карту, щоб подати заявку на повернення коштів. Також слід зателефонувати за номером, вказаним на самому банкоматі.

Представники банку відзначили, що їм необхідно перевірити факт списання коштів, перш ніж оформляти їх повернення на карту. У деяких випадках потрібно провести інкасацію банкомату, щоб переконатися, що гроші точно не були видані на руки.


Разом з тим представники банку зробили акценти на те, що будь-яка банківська помилка - це лише результат збігу обставин. Однак є спосіб все-таки мінімізувати ризики того, щоб проблем з банкоматом особисто у вас не виникло.

В першу чергу огляньте банкомат, щоб у вікні видачі готівки не було сторонніх елементів, а потім не забудьте, що дуже важливо перерахувати видані гроші на камеру. Якщо банкомат видасть менше ніж потрібно, то це тоді буде легше довести. Головне відразу набрати в банк, не відходячи ще від банкомату, а якщо гроші не захочуть повертати, то є сенс звернутися в поліцію або Національний банк України зі своєю проблемою.

Раніше "Hyser" писав про те, що ПриватБанк ввів обмеження на грошові перекази.

Також наш портал повідомляв, що ПриватБанк закриє свої відділення.

Нагадуємо, що ПриватБанк попередив клієнтів про важливі зміни.