Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що з них знімається велика комісія.

Так, клієнти Ощадбанку масово стали скаржитися на те, що з них під час переказу грошей на карти інших банків знімають комісію. При тому, що поки переказ не буде проведено, вони не бачать, скільки грошей буде з них знято. Один з клієнтів поскаржився, що при перекладі 20000 грн на карту іншого банку з нього зняли додатково 205 гривень, хоча розмір комісії у вікні терміналу не вказувався.

Чоловік після такого серйозно має намір припинити співпрацю з фінансовою установою. Тому що такий підхід його не влаштовує.

"Після дзвінка на підтримку мені сказали, що у мене не така картка. Тоді у мене питання до банку. Якого * * * * * ви не повідомляєте користувачам, перед транзакцією, яка буде знята Сума * * * грн після неї. І навіть якщо у мене не той вид карти, то чому мені показують ту інформацію, яка не призначена для мене. Спасибі дорогий ОщадБанк за "прекрасний" сервіс, Я заблокую і викину вашу карту в смітник", - йдеться у відгуку.

При цьому співробітники банку пояснили, що тариф з Клієнта в такому випадку стягується згідно з тарифами банку. Про це докладніше можна дізнатися в правилах. Але ніхто не пояснив, чому комісію не видно відразу. Адже в такому випадку клієнт вже не може скасувати транзакцію і втрачає свої гроші.

До слова, кожен банк має свої тарифи на обслуговування рахунків. Тому комісія в кожному випадку різна.

клієнт Ощадбанку поскаржився на роботу банку і розповів, що він не бачив до останнього комісію банку при переказі коштів, фото: скріншот

До слова, ПриватБанк теж часто потрапляє в подібного роду скандали.

Раніше Hyser писав про те, що Ощадбанк масово став блокувати карти своїх клієнтів.

Також писали, що українцям розповіли, як подати заяву на перерахунок пенсії.

Нагадаємо, що українцям розповіли про нові штрафи.