Дії "ПриватБанк" в черговий раз розсердили клієнтів фінансової установи

"ПриватБанк", один з найбільших банкiв України, регулярно діє таким чином, що сильно злить і дратує своїх клієнтів. Наприклад, останнім часом українці почали звертати увагу на те, що банк відмовляє продовжувати їх банківські картки після того, як закінчується термін їх дії. У банку, звичайно, є на це право, проте свої дії його співробітники ніяк не пояснюють. Про це йдеться на форумі "Мінфін".

Так, на форумі одна з клієнток опублікувала відгук, в якому поскаржилася на те, що її банківську карту відмовилися продовжувати після того, як її термін дії закінчився. Представники "Приватбанку" відповіли на повідомленні клієнтки, підтвердивши, що дійсно відмовилися оформляти нову карту, і все одно заявили, що не зобов'язані називати причину відмови.

Варто відзначити, що жінка в своєму відгуку звернула увагу на те, що вона вже довгі роки була клієнткою "Приватбанку", не брала кредитів, не порушувала закон, і все одно на прохання продовжити карту отримала відмову. Вона зверталася як на гарячу лінію фінансової установи, так і в службу безпеки, проте підсумком стало те, що їй відмовляли не називаючи причин. Жінка вважає, що це з боку банку неправильно.

У "приваті" відмовилися ситуацію пояснювати і на форумі, заявивши, що дане питання вже було розглянуто профільними експертами, в результаті чого з клієнткою стався зворотний зв'язок з наданням інформації.

Варто відзначити, що будь-який банк дійсно має право не надавати свої послуги якійсь людині. Список причин, за якими банк може цього не робити досить широкий: це можуть бути як порушення різних правил, так і сумніви щодо платоспроможності клієнта.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що українців попередили про різкі зміни в курсі долара.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що клієнтів Monobank порадували корисним нововведенням.

Також "Hyser" писав, що "ПриватБанк" поверне українцям по тисячі гривень.