"Укрзалізниця" потрапила в гучний скандал через брудну постіль

Про якість сервісу та комфорт у вагонах "Укрзалізниці"серед пасажирів ходить багато жартів. Підприємство неодноразово потрапляло в найрізноманітніші скандали і, як виявилося, на своїх помилках не вчиться. Так, нещодавно пасажиру поїзда "Київ-Запоріжжя" № 37 видали брудну постільну білизну. Чоловік вирішив не залишати все як є і звернувся за роз'ясненням до голови УЗ Олександра Перцовського. Своє звернення Олександр Липський опублікував на сторінці в Facebook.

За словами пасажира на момент посадки в купе вже було два комплекти постільної білизни з пошкодженою упаковкою. Чоловік зажадав замінити білизну, проте персонал поїзда у вирішенні даного питання був явно не зацікавлений. Олександр вирішив залишити своє звернення на сторінці УЗ в соцмережі Facebook і тільки після цього постільну білизну замінили. Однак щасливого фіналу не сталося. Інші два комплекти виявилися ще більш брудними, ніж перші. За словами чоловіка, вони виглядали так, як ніби їх взагалі не прали. Він зазначив, що ця поїздка (на двох осіб) обійшлася йому в 672, 41 гривні.

Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy
Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy

Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy
Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy

Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy
Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy

Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy
Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy

Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy
Брудна постільна білизна. Фото: facebook.com/lipskiy

Пасажир заявив, що в нього склалося враження, що в поїзд було завантажено білизну, яку прали тільки за документами. Він зазначив, що не має наміру залишати цей інцидент без уваги і буде домагатися вирішення проблеми. Чоловік планує подати офіційне звернення керівництву УЗ, а також в Мінінфраструктури.

"Якщо у представників ЗМІ буде інтерес до ситуації - радісно надам коментарі і розповім про те, як пасажир повинен діяти в подібній ситуації, а також про зворотний зв'язок від АТ Укрзалізниця", - написав пасажир.

Раніше портал Hyser повідомляв, що "Укрзалізниця" почала продавати квитки у вагони з робочим кондиціонером: список поїздів.

Також наш портал інформував, що депутат від фракції " Слуга народу "показала сервіс класу" люкс "від"Укрзалізниці".

Нагадаємо, що у поїзді "Укрзалізниці" чоловік впав з верхньої полиці і помер через кілька годин.